Coaching & Praktijk Interval Training.
Na het afronden van een BPMA-trainingsprogramma blijft Kloosterhuis Consultancy graag uw (personal) coach. Bijvoorbeeld op momenten dat u behoefte heeft aan concrete advisering en/of (bij)sturing tijdens een actueel verkoopproject. Ook kunt u Kloosterhuis Consultancy blijven inschakelen voor, al dan niet regelmatige, Praktijk Interval Trainingen.
‘Most people
don’t plan to fail;
they fail to plan.’
John L. Beckley (1913-1998),
Amerikaans schrijver en zakenman.
Coaching
Ook met een goed ontwikkelde Commercial Attitude kunnen u en/of uw verkoopteam behoefte hebben aan ondersteuning tijdens verkoopprojecten. Bijvoorbeeld door als sparringpartner met een analytische kijk op zaken over uw schouder mee te kijken bij projecten waar veel van afhangt. Denkt u daarbij aan het beoordelen en bijsturen van presentaties en offertes, het verstrekken van adviezen met betrekking tot het onderhandelingstraject of het samen met alle betrokkenen ontwikkelen van een gedegen verkoopplan. Door de vele jaren verkoopervaring weet Kloosterhuis Consultancy de mogelijke knelpunten snel te benoemen en middels vaak korte en doelgerichte sessies een belangrijke en motiverende bijdrage te leveren aan uw verkoopsucces.
Praktijk Interval Training (PIT)
De BPMA-verkooptrainingen zijn onder andere gericht op het beheersbaar en controleerbaar maken van verkoopprocessen. Vanuit deze visie zijn ook de trainingen zélf controleerbaar en beheersbaar gemaakt. Of liever gezegd: meetbaar. Dit gebeurt aan de hand van een meting die bij de tweedaagse implementatiemodules tussentijds plaatsvindt. Deze meting betreft 30 meetpunten, waarmee op analytische wijze de vorderingen kunnen worden gepeild als basis voor de praktijktraining op de Praktijk Evaluatiedag (PED).
Met het oog op verdere ontwikkeling, of om het Commercial Attitude-gedachtegoed van tijd tot tijd op te frissen, voorziet het BPMA-concept in de mogelijkheid om periodiek (individuele) vervolgtrainingen te blijven volgen. Deze Praktijk Interval Training (PIT) van één of twee dagdelen vindt steeds plaats na eerst een meting te hebben verricht (aan de hand van de 30 meetpunten) en wordt samengesteld op basis van vooraf bepaalde doelstellingen. Een belangrijke doelstelling die Kloosterhuis Consultancy er zelf aan verbindt is dat de trainingen resultaat moeten opleveren. Kloosterhuis Consultancy zal de resultaten dan ook blijven monitoren en de trainingen hierop afstemmen.